Milí priatelia,
v mene ODM a našich partnerov Vám predstavujeme možnosť zúčastniť sa tréningu zameraného na zlepšenie komunikačných mediálnych a prezentačných zručností.
Tréning „Ako sa predať a neprehrať vo verejnom priestore“ je základným sprievodcom svetom komunikačných zručností pre začínajúcich lídrov v mládežníckej politickej organizácií, ktorá má záujem o intenzívne kampane vo verejnom priestore.
Tréning „Ako sa predať a neprehrať vo verejnom priestore“ je tiež návodom na zvládnutie moci. Moci nad sebou samým, svojimi posolstvami a nad schopnosťou pracovať v tíme zloženom z rôznych mládežníckých organizácií pre spoločné dobro.
Tréning je prvý zo série troch tréningov zameraných na zlepšovanie prezentačných, komunikačných a mediálnych zručností členov mládežníckyh organizácii ODM, NG, KDMS.
KDE: Žilina, Econo hotel
KEDY: 21.-23. február 2014
V prípade neúčasti je zaregistrovaný účastník povinný uhradiť plnú sumu pobytu vo výške 150,-EUR.
Tréningu sa môžu zúčastniť členovia mládežníckých organizácii ODM, NG a KDMS.
Počet účastníkov za každú organizáciu je limitovaný na 12.
Infopack + program (mediálny-prezentačný tréning)
Infopack (Google IT riešenia, tvorba plagátovej grafiky)
Prihlásiť sa môžete TU.
Registrácia je otvorená do 13.2.2014.
O tréneroch:
Michal Novota sa venuje konzultingu a koučingu v oblasti reštartu a rozvoja značiek, PR stratégií, komunikačných, manažérskych a líderských zručností v spoločnosti Restartup. Konzulting v oblasti politického marketing rozvíja v spoločnosti Campaigns. pôsobiacej v Českej a Slovenskej republike. Je tiež fundraiserom v Slovenskej organizácií pre vesmírne aktivity. Pracoval ako strategic planner reklamnej agentúry MARK/BBDO, tréner a program officer v International Republican Institute, hovorca a šéf komunikácie KDH a hovorca agentúry SARIO.
Anna Matušková je partner a senior konzultant v Campaigns. Tiež doktorka politológie a expertka na marketing, ktorý prednáša na Masarykovej univerzite v Brne. Má bohaté skúsenosti v školeniach komunikácie a stratégie. Študovala politológiu a mediálne štúdiá v Brne, na Columbia University, NYC a na Univerzite vo Wroclavi. Politický marketing trénuje v Českej republike, na Slovensku, v krajinách juhovýchodnej Európy a v Egypte. Pracovala ako novinárka a projektová manažérka, bola jedna z kľúčových osôb kampane Karla Schwarzenberga na prezidenta Českej republiky a hnutí ANO v parlamentných voľbách v roku 2013.
Tréning sa konal za podpory Hanns-Seidel-Stiftung.